torstai 7. helmikuuta 2013

Big Dreams Fly High

Tiedättekö kun joskus tulee sellainen hullu inspis ja idea jostain asiasta ja se tuntuu maailman parhaalta idealta toteuttaa? Mulle kävi niin viime viikolla. Sain tuosta alla ottamastani sadepäivän kuvasta huikean lisäidean mun kauan muhineeseen pieneen unelmaan ja tämä hullu inspis iski päälle! Tanssin Rihannan Diamonds-biisin tahtiin (olispa muuten IHANA mennä oikeille tanssitunneille pitkästä aikaa, miksen mee?), fiilistellen mun ideaa ja puristellen mun Dreams-Joy-Love-kiviä:D Joo sanokaa vaan hulluksi, mutta uskottelen itselleni että mukana on myös ripaus luovuutta, jonka tämä "luppoaika" tässä kotosalla mahdollistaa. Voi kun vain saisi aikaiseksi yrittää toteuttaa näitä "taivaita hipovia" unelmia! Tai saishan sitä jos vain ottaisi ja tekisi mut mut... Epäonistumisenpelkoko sen tekee että mitään ei tapahdu? Toisaalta ajattelen, että asiat tapahtuvat kun niiden aika on, mutta mistä sen tietää tuleeko se aika myöhemmin vai onko kyse vain pelkuruudesta tai puhtaasta saamattomuudesta? Tämän mun pienen unelman toteuttaminen ei käy nopeasti, mutta kerron kyllä jos se sattuisi onnistumaan (olettaen että saisin nyt vihdoin tehtyä asialle jotain!). Jos ei, never mind!! 

If you never ask, the answer will always be NO. 
                       
Onko teillä jotain "hulluja unelmia" kaapin perällä 
odottamassa toteutusta?

Tuolla se mun unelma on!
























Niin totta. If not now, when?
 

Voin kuvitella sen, voin siis saavuttaa sen. Eikä haittaa jos pelottaa. Okei. 

Tästä on hyvä taas jatkaa unelmointia;)

Unelmarikasta torstaita my mates!

Big love, Mari                          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti