keskiviikko 9. tammikuuta 2013

"Äiti lähtee nyt surffaan, moro!"

Jotenki nauratti tämä lausahdukseni tuossa oven suussa. Aina ennen se on ollut Hemmo, joka on pakannut laudan autoon ja lähtenyt mereen. Mutta siis pikakuulumisia mun "surffiuran" etenemisestä. Kurssin jälkeen en päässyt meidän Suomen reissun takia pitkään aikaan mereen ja sitten painoikin jo joulu ja joulukiireet päälle. Vihdoin pääsin sitten Ninnun surffikurssin ohessa taas yrittämään. En oikein viitsi edes puhua vielä surffauksesta, koska enemmän se on edelleen sitä siellä vedessä lillumista. Hemmon isompi lauta on pienempi eikä kelluta niin hyvin kuin ne kurssin tyroksilautat, mikä tekee aallon saamisen ja varsinkin tasapainoilun laudan päällä huomattavasti haastavammaksi. Mutta pikkuhiljaa toivottavasti olen enemmän ja enemmän laudan päällä kuin sen sivussa:) Olen myös huomannut iän myötä tulleeni aremmaksi ja varovaisemmaksi (viisaammaksi?) enkä halua mennä liian isoihin aaltoihin ja loukata itteäni. Hitaasti hyvä tulee, pääasia että on hauskaa ja virkistävää. Vuoden 2013 yksi tavoitteistani on opetella tätä vaikeaa lajia, vuoden lopussa nähdään sitten onko minkäänlaista edistystä tapahtunut. Hemmo on ainakin vajaassa vuodessa oppinut todella paljon surffaamaan, mutta se onki mies ja Hemmo;)

Löydettiin mulle alesta tosi hyvä Rip Curlin puku, kyllä nyt on hyvä!
Ei sillä että siellä kylmä olis, mutta suojaa meduusoilta
 (kuva alempana!)
 ja mustelmilta
 kun könyän laudan kanssa.

Mie ja mun taistelupari.

Siskokset surffaamassa :)


Tämä pieni viheliäinen on Blue Bottle meduusa,
joka viimeksi pisti mua molempiin käsiin ja jalkoihin.
 Nipistelee ikävästi jonkin aikaa... lisäinfoa:
http://www.australianfauna.com/bluebottlejellyfish.php

Ylös sieltä!! Voi että kun se ei ole niin helppoa miltä näyttää.

Huh hui, hei hai ja ens kertaan.. :)






 Loppuun vielä pieni motivaatiovideo inspiraatioksi. Tähän pyritään!


Hyvää loppuviikkoa!

Terkuin, 
A Wanna Be Roxy Girl ;) 

2 kommenttia: